Here I go again

HEJ PÅ ER, MINA TROGNA VÄNNER!

Drygt fyra månader efter att senaste inlägget lades upp på bloggen sitter jag återigen vid min finfina MacBook och uppdaterar er om mitt liv! Bättre sent än aldrig, som det så vackert heter. Och vad har då hänt under dessa fyra månader? Här kommer ett litet urval av de största och viktigaste grejerna som undgått bloggen:

Jag har
- genomfört mitt livs första högskoleprov med bravur. Är supernöjd.
- tagit körkort! ÄNTLIGEN.
- fått erfara hur ett VG som slutbetyg på en gymnasiekurs känns. Fysik, jag gillar dig ej.
- slutat åk 2 och sakta men säkert börjat inse hur kort tid jag faktiskt har kvar på gymnasiet.
- spenderat en solig vecka i Turkiet och därmed fått den bränna som uteblivit i regniga Sverige.
- tjänat pengar under två veckors tid.
- återupplevt en traditionell tjejkväll med människor som förevigt kommer ha en plats i mitt hjärta.
- tröttnat på mitt rum och därför beställt nya tapeter och monterat ned mitt fula skrivbord.
- ordnat mig en hel del träningsvärk de tre senaste dagarna.

Nu, mitt i natten, sitter jag i min säng och är sådär jobbigt pigg som man bara kan vara by night. Funderar på att starta en till blogg. Eller kanske två. Inredning är ju kul så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0