Dagen efter

Igår gjorde jag bland det roligaste jag någonsin gjort. Luciakonserten i kyrkan var så underbart vacker och så fantastiskt rolig! Alltså åh, jag vill bara göra om den igen och igen och igen! Jag tror inte heller att jag var ensam om att tycka att den blev riktigt lyckad, för efter att Sankta Lucia ebbat ut för sista gången ekade applåderna i flera minuter och vi fick stående ovationer. Så otroligt kul! Och fytusan vilken mäktig känsla det var att stå inför den stooora kören under alla vackra låtar såsom Euphoria, Time To Say Goodbye (BÄSTA) och O, Helga Natt. 
 
Nu ska jag fira att helgen äntligen är här med att hjälpa min kära mami att koka knäck! Bjuder er på lite julinspiration sålänge: 
Bilder från weheartit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0