Fylld av längtan & förväntan

Imorgon är den äntligen här. Dagen som jag aldrig trodde skulle komma. Fredagen. Och snart får jag träffa min fina trots att så inte alls verkade bli fallet när jag pratade med honom i måndags. Åh, denna vecka börjar äntligen ordna upp sig! 
 
I tisdags visade jag och mina fina lucior upp oss på isen i FM Mattsson Arena. Ja, jag kallar oss för lucior, inte luciakandidater. För hur omröstningen än slutar tycker jag att vi alla är värda att åtminstone få kallas lucia. Vi har alla lagt ner precis lika mycket jobb och energi på det här. Och vi är alla en lika viktig del av gruppen. Så hur många röster var och en av oss får spelar egentligen ingen roll. Lucia såväl som tärnor, alla ska vi vara lika stolta över vad vi åstadkommit under den senaste månaden! Aldrig tidigare har mitt november susat förbi så fort som i år. Det, om något, måste ju ändå vara bevis nog för att vi har haft det otroligt roligt? 
 
[Här skulle det egentligen vara en finfin bild på oss från FMM Arena, men blogg.se vägrar samarbeta]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0