Söndagen den sextonde december

Vet ni vad? Igår hade vi luciakandidater våra sista framträdanden. Vi avslutade sedan det hela med samma julbord som Bobby Ryan åt av. Känns bra, hehe. Något som känns mindre bra är att det faktiskt är slut på hela luciagrejen. Jag varken kan eller vill inse att de människor som jag umgåtts mest med den senaste månaden inte längre kommer vara en del av min vardag på samma sätt. Det känns ganska sorgligt faktiskt. 
 
Något som är ännu mer sorgligt är att den närmsta skolveckan, sista veckan innan det så efterlängtade jullovet, kommer fyllas av ångest. På onsdag har jag kursprov i matte och på fredag äckelfysikprov. Fyy. Jag önskar verkligen att jag bara kunde snabbspola förbi varenda skoldag som återstår innan jullovet äntligen är här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0