Mina första två veckor som 18

 
Hej fina ni! Det har hänt en himla massa men samtidigt ingenting under de dryga två veckor jag varit frånvarande på bloggen. Dagen efter att senaste inlägget publicerades spontanbokade jag en klipptid och fick ca 1 dm av håret avkapad inom loppet av ungefär en timme - snabba puckar alltså! Blev rätt nöjd i alla fall.
 
 
På detta följde en dötrist skolvecka och en supertrevlig fredagkväll+natt med mina bästa tjejer. Jag bjöd finisarna på tacos och en massa onyttigheter och fick mängder av finfina presenter av dem. En galet snygg regnbågstårta fick jag också, som bästa Sara och Loppan hade varit söta och bakat!
 
 
Veckan därpå fick jag en släng av någon otrevlig sjukdom och blev hemma från skolan i två hela, långa dagar. Sen blev det återigen helg. Denna gång spenderades den mestadels med älsklingen, så himla mysigt!
 
 
I måndags blev det en eftermiddagstur till Borlänge för att fixa en hemligtstämplad sak. Igår hade jag en riktig skitdag bortsett från alla hjärtans dag-myset med mitt alldeles egna hjärta som varit så söt och köpt chokladhjärtan till mig. Åhhh, love! Klickade dessutom iväg en anmälan till vårens högskoleprov - dum som jag är. DÖÖÖR av nervositet. Dock minskade tyngden på mina axlar nyligen en aning då jag avklarade ytterligare en körlektion! Så skönt. 
Trackback
RSS 2.0