Land among the stars

Aloha! Eller nåt i den stilen. Hade högtflygande planer att gå upp tidigt (runt 9-10) idag för att vara lite effektiv och städa undan lite plugg i olika former innan eftermiddagens innebandymatcher. Men det här med att vakna tidigt är inte riktigt min starka sida och nu visade det sig dessutom att jag inte har något sällskap till matcherna, så nu satsar jag på en effektiv eftermiddag istället! Aim high liksom.

Har som mål att ta itu med dessa gosiga grejer i helgen:
  • Plocka undan julsakerna.
  • Läsa psykologi - sista området i A-kursen!
  • Ta mig igenom ytterligare ett kapitel i körkortsboken + ev. backa lite med papi.
  • Rivstarta den individuella svenskauppgiften.
  • Snegla på fysikanteckningarna - om jag känner den enorma motivation som krävs för det.
  • Försöka ta mig igenom ett par sidor och några uppgifter i kemiboken.
  • Göra ett desperat försök att hitta på en nyhet till spanskan.....
  • Svepa dammsugaren runt rummet och ta död på alla dammråttor.
Loppibus någon gång i slutet av höstterminen.

Kommentarer
Postat av: Ida

heheh, jag tänkte också gå upp i tid och hinna med en del viktiga saker, det slutade med att jag gick upp ett... ops!



Sv: hihih, jaa :DD

2012-01-15 @ 00:22:57
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0