Snart smäller det

Om en vecka är jag myndig. Detta är något jag ständigt påminns om. Blir nog mer stressad över vad jag ska önska mig och hur jag ska kirra mitt kalajs - jag har ju knappt planerat vilka som blir my honoured guests - än vad jag blir glad över det faktum att jag fyller 18 och allt vad det innebär. Men allt löser sig i slutändan, det är en sak som är säker!

Eftersom jag (självgod som jag är) misstänker att det sannolikt finns många som undrar vad jag önskar mig i present slänger jag in en liten bild på lite grejer jag absolut inte tackat nej till!

1. Presentkort, främst på dessa affärer (& på bion såklart, kom jag nyss på!)
2. 6:e (?) boken i serien som jag plöjde igenom i somras, "En minishopaholic i mammas fotspår"
3. Pengar, pengar, pengar
4. Parfym
5. Elisabeth Arden Eight Hour Cream
6. 2 favoritalbum; Veronica Maggio - Satan I Gatan och Oskar Linnros - Vilja Bli
7. Doftvärmeljus, ex. Jasmin & Citrus från Åhléns
8. 120 centimeter bred säng

Men vet ni vad? Oftast är det MINST lika roligt att få sådant som inte alls stått med på önskelistan!

Bilder från ahlens.se & Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0