Back to reality

Innan detta lov drog igång hade jag stora planer på att plugga en himla massa. Så blev det såklart inte. Istället valde jag att enbart leva under en hel vecka. Jag har nästan bara gjort saker jag själv velat göra. Plugghögen har fått samla damm och jag har totalt lyckats förtränga alla tankar på skolan - på gott och ont. Det har varit himla skönt vill jag lova, men nu när skolan börjar igen kastas jag direkt in i ett superhögt tempo med en hel del uppgifter som ska slutföras de närmsta dagarna. Men jag tänker hålla fast vid min övertygelse att det ändå varit värt det, att jag vunnit mer än jag förlorat på denna nästintill pluggfria vecka.

Efter dagar som fyllts med god mat, sötsaker, lite körkortsplugg, underbart umgänge, frukostservering på UA, shopping på Kupolen, mitt första powerbox-pass på gymmet, långa och sköna promenader i vårsolen, invigning av stans nykomling Wayne's Coffee, miljoner minuter med en av de bästa och ännu fler minuters köande i vasaloppstrafiken tänker jag nu krypa ner i min nybäddade säng, fylld av energi inför ytterligare några skolveckor innan det återigen är lov. Att svensken Jörgen Brink dessutom vann Vasaloppet igår för tredje gången i följd gör det bara ännu enklare att somna! Grattis Brink och godnatt världen (bjuder dessutom på ett gäng bilder från lovet, enjoy)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0