The perfect combination

Trots lite för mycket plugg har jag haft en riktigt bra helg. Toffling, innebandy och kinamat visade sig vara ett rätt härligt helgrecept. Jag hade knappast klagat på tredagarshelg, det vore liksom något alldeles fantastiskt. Nu hinner man ju knappt förstå att man är ledig förrän det är söndag igen och man återigen sitter i pluggångestträsket. Med den reflektionen tänkte jag mest säga att jag är så oerhört skoltrött just nu och vill inget hellre än att få sommarlov. Den där ekvationen liv+sömn+plugg+träning=nöjd, glad och frisk tjej är ju helt omöjlig att få ihop.

Någon som däremot verkar lyckas en aning bättre med den obehagliga ekvationen är Supersnälla Silver-Sara som fyller 18 år idag! GRATTIS! Nu är alla mina favoritklassisar äntligen myndiga, så nu väntar vi bara på en passande helg då vi kan passa på att utforska Moras fattiga - men befintliga(!) - krogliv. Vi naturare behöver liksom också släppa taget ibland, tro det eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0