Disciplin


Egentligen skulle jag både kunna och vilja klaga på allt som är jobbigt just nu, men jag väljer att låta bli. Istället tänkte jag tigga lite beröm, för det tycker jag att jag och några av mina oerhört disciplinerade klasskompisar är värda efter denna dag. Idrotten som brukar börja vid halv tio fick vi kompensera bort. I normala fall skulle detta ha inneburit sovmorgon ända fram till kl 12(!), men eftersom vi har kemiprov på fredag valde vi istället att gå på den extrainsatta kemilektionen kl 8 imorse. Hejdå sovmorgon liksom. Hur som helst blev det en del kemiplugg och allmänt grymt naturarhäng fram tills den riktiga skoldagen började - drygt fyra timmar efter att jag kommit till skolan.

Efter skolan satt jag plötsligt i en av körskolans bilar och hade körlektion. Det här med körkortet går framåt - om än sakta. Har till och med bokat tid för halkbanan! Det blev på påsklovet. Den tiden passar utmärkt eftersom jag då inte riskerar att missa något viktigt i skolan, vilket jag garanterat gjort annars.

Nu kallar kemiboken. Kisses.

Kommentarer
Postat av: amanda

duktig du är, & snygg klocka!

2012-04-19 @ 23:29:11
URL: http://blogg.veckorevyn.com/babyamanda
Postat av: Helen

Du de var duktigt de! Jag hade nog sovit :P



Lust att göra ett bloglovin byte? :D

2012-07-02 @ 20:57:41
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0