När stormen lagt sig

Sitter här i min ensamhet, snörvlandes som ett litet barn och tycker synd om mig själv. Försöker bedöva min onda hals med en jättekopp te och vill inget hellre än att spendera även denna kväll och natt med samma underbara människa som jag spenderat mina senaste nätter med. 
 
Det är även hos denna fantastiska person jag tillbringat hela söndagen. Jag gick upp halv åtta imorse (Ingen sovmorgon här inte..) och drack en stor kopp julte, satte på mig en gammeldags vinter-/juloutfit och åt en ljuvligt god saffransbulle - sen drog julmarknaden igång! På min plats i ladan kunde man köpa både det ena och det andra, bland annat marknadsgodiset jag gjorde igår. Men jag var inte ensam i den kalla ladan, utan omgavs av många duktiga hantverkare och ett gäng UF:are, nämligen Anna, Emilia och Patricia från Youwelry UF.
 
De fem timmarna i Målargårdens lada har resulterat i att jag, som varit förkyld sedan i torsdags, blivit ännu mer förkyld. Det känns som att huvudet när som helst kommer sprängas och smärtan i min hals vill jag inte ens tänka på. Men det är smällar man får ta! Jag tjänade ju trots allt några hundralappar och fick en riktigt mysig dag, så jag måste ändå säga att det var värt det. 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

SVAR: Sötis! ♥ Lovar att jag är rädd om mig! Jag tränar dessutom för att komma i bättre form! (:

Svar: Sv: Hoppas det finis! För mig är du perfekt som du är <3
Viktoria

2012-11-27 @ 18:36:16
URL: http://linnali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0