Laddar för kvällens utgång!

Sitter och kikar runt på de bloggar jag följer. Jag borde egentligen skriva kemilabrapport, men det är ju så j----vla tråkigt! Hade förresten en supermysig 11månaderskväll med älskling igår. Det blev några väl spenderade timmar i bubbelbadkaret och i bastun, galet mysigt alltså. 
 
Ikväll blir det utgång med ett par av mina fina klassfavoriter, Sara och Matilda (och kanske någon mer?). Äntligen får vi tummen ur och kommer iväg till Ljungan! Vi har snackat om det i fleeera månader men det har helt enkelt inte blivit av. Det finns däremot ett litet problem, eller ja - stort; VAD SKA JAG HA PÅ MIG? Jag är i desperat behov av hjälp, så några svar på den frågan skulle uppskattas något enormt. Och förresten, ses vi ikväll? 
 
Bjuder på en somrig bild i höstkylan. Här är fina Sara bara någon timme innan vi fick vårt sista riktiga sommarlov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0