Om vi hade det bra igår & inatt?

OM vi hade det bra! Det var helt klart den roligaste kvällen och natten på länge. Tack tjejer!
 

 
Imorgon åker jag och stackars Sara till Vassbo med delar av klassen. Orättvisor hit och dit har gjort att endast vissa verkar tvingas med, men jag orkar faktiskt inte vara särskilt bitter över det längre och tänker istället försöka göra det bästa av situationen. Efter att jag, Sara och Matilda dessutom träffat Daniel på Ljungbergs igår är det nästan så att jag längtar lite efter honom och alla andra fina människor i min klass! Hörde att det fanns wi-fi där förresten, det lär ju utnyttjas....
 
Men nu mååååste jag fan packa i grejerna innan jag ska sova. De senaste 2,5 timmarna har nämligen slukats av Skypesamtal med Linda. Skärpning flickkkor! Så kyss och godnatt, vi hörs la!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0