Sista kvällen i Vassbo!

Imorgon. Imorgon är det torsdag. Imorgon åker vi äntligen hem. Imorgon får jag förhoppningsvis träffa gos igen. Imorgon kan bli en riktigt bra dag - till slut. 
 
Men först ska vi städa. Och redovisa allt vi gjort under veckan, så att vi kan få våra 1,5 hp. Dessutom ska vi spendera drygt en timme i en buss. Men sen, SEN är vi äntligen hemma. Med äntligen menar jag mest att det ska bli skönt att komma hem igen, tillbaka till den riktiga vardagen, inte att dessa dagar har varit extremt tråkiga. För det har faktiskt varit några helt okej dagar, det måste jag erkänna. Värmen hemma i huset är däremot svårslagen, den ser jag fram emot att komma tillbaka till. Här fryser jag fan ihjäl. Därför ska jag snart krypa ner under täcket och förbereda min del av morgondagens presentation. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0